I Huvudet på Sofia

Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Hemsöborna

Av Sofia Andersson - 3 mars 2015 16:09

Gav upp boken och började se Hemsöborna på film. Jag har somnat fyra gånger, så det var inte så mycket bättre det. Gäsp. Haha. En egen film, märks att den är gammal. Svartvit från youtube. Replikerna är ju rätt komiska och inte direkt så förutsägbara. Jag ska läsa klart boken också senast imorgon för på torsdag ska jag tillsammans med andra diskutera detta och koppla det till (olika) Ledarskap. Vi har fått i uppgift av skolan i denna kurs att läsa en skönlitterär bok, fyra eller om det var fem valbara böcker från förr. Som vi blev tilldelade i ett lotteri. Jag hade turen och fick Hemsöborna. Den nyaste var väl "Flugornas herre" som gick att "välja". Hela denna kurs som vi läser nu verkar humflum så denna uppgift passar in sig. En godkänduppgift också och så mycket nerlagd tid. Bara att läsa något jag inte är intresserad av tar ju evigheter. Filmen har pågått i över två timmar och är inte slut än. Nåväl, nya tag efter maten, nu var del 2 slut. Tack och Lov!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Andersson - 3 mars 2015 21:26


Idag har jag haft en bättre dag, jag har inte varit lika irriterad på allt och alla. Vilket är ju bra. Men bara för det så är de ändå inte bra. Men, men. De kanske går åt rätt håll. Fick sova lite mera inatt så de kanske gjorde pricken över i:et. Dag...

Av Sofia Andersson - 3 mars 2015 09:08


Jag tänker satsa högt. Detta förutom att extra knäcka som undersköterska på åskarbygården eller gå i skolan och läsa till hälsopedagog, nu ska jag göra karriär på riktigt. Jag har hittat något i livet som jag tycker är intressant, något jag vill lär...

Av Sofia Andersson - 2 mars 2015 21:05

Vs. 2 dagar, 1 vecka, 2 veckor! Va fort de går. Nu börjar de ju se ut som katter. ...

Av Sofia Andersson - 2 mars 2015 19:52

Har du också haft känslan att precis ALLT går emot dig? Har du också haft känslan att du inte duger till? Har du också haft känslan om att pengar förstör mer än vad man tror?   Och så vidare. Idag har de varit en minst sagt skitdag. Bokstavli...

Av Sofia Andersson - 2 mars 2015 18:54


Idag blev jag återförsäljare för Forever Living. Tanken är att jag ska sälja produkter baserad på växten Aloe Vera nu, kan ni hjälpa mig att utveckla ett kontakt nät? Forever Living är eller har fantastiska produkter för magen, kroppen och knoppen. M...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards